Bana 73 de 1 gelmişti 3lü testte, perinataloga gidip erken detaylı ultrason yaptım, doktor fiziksel bulgu göremeyince amniosentez yerine öncelikli olarak fetal dna önerdi. Fetal dna temiz çıktı şükür. O testlerde risk düşük çıksa da down bir Bebek olabilir sadece olasılık sonuçta. Yani risk yüksek çıktı diye hemen karalar bağlamayın gidin önce bir perinataloga görünün yarın bence