karanmom
Bende geçen hafta pazartesi öğrendim hamile olduğumu kan tahlilinden 4 gün sonra keseyi görmek için muayeneye çağırdı ve çok şükür gördük keseyi tam 5 haftalık olduğunu söyledi. 6.5 haftalıkken de kalp atışı için çağırdı inşallah onu da hayırlı bir şekilde duymak nasip olur 💕🌸