Benim bebeğimin hareketleri de azalmıştı. Biraz da o yüzden tedbiren yatırdılar. Sancılarım da az ve düzensizdi. 4 cm’e kadar yaklaşık 10 saat falan bekledim. 4 cm’den sonra da iki saat içerisinde suni sancıyla doğum yaptım. Bence sancılarınızı takip edin beş dk arayla gelmeye başladığı zaman tekrar gidin. Dediğiniz gibi bana da biraz umursamamışlar gibi geldi. Devlet hastanesi mi? Benim devlet hastanesiydi