Merhaba hanımlar ikeanin şu klasik ahşap veya beyaz renkli olan beşiğini almayı düşünüyorum yalnızca şuna takılıyorum sallanmiyor diye biliyorum illa sallanması gerekir mi kullanan veya fikri olanlardan yorum bekliyorum 🙋🏻♀️ veya sallamayi sağlayan aparat sonradan alınıp ekleniyor mu böyle bir şey var mı bu beşik sektöründe?? Beşik sektörü kelimesi var mıydı bilemicim artık oldu 😅🤗