Esranurdenizz Kızlar 23+6yım bebeğim arada seğiriyo gibi hareketler ediyo yada ben öyle anlıyorjm sizce hıçkırıyor mudur ayırt edemiyorum.
Mhtpflz Esranurdenizz yok canım hareket o usgde bugün gördüm içerd hareket ettikçe karnım oynadı seğirme gibi zaten ileriki haftalarda daha net olur
Ipek_2017 Bende 22 +3. Öyle tekme felan hissetmiyorum. Kasıklarımda gün de 2 kez felan harlet hissediyorum pıt pıt.
Esranurdenizz Ipek_2017 benimde hareketleri bi günü bi gününü tutmuyo bazen çok hareketli bazense kendini hatırlatacak kadar atıyo