Jaleisik Kızlar cuma günü yani aşılamanın 10.gunu beta baktrdim 32.25 çıktı pazar günü gene baktrdim 92.15 çıktı adetime daha 3gun var acaba sonuç dgeisirmi tedirginim biraz
aybukekurt55 Jaleisik Jale hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ben demiştim sana bu sefer olacak diye bana da dua et olur mu
Jaleisik Doktorum Perşembe günü tekrar ver dedi ondan sonr acun belirleyelim kontrol için dedi boşuna gelmeyin dedi bakalım insllah sorun çıkmaz
Jaleisik aybukekurt55 etmezmiyim kuzum Allah’a sukurler olsun 🙏 Rabbim en kısa zamanda sanada gostersin