Kyhnsnl58 ben cok kustum mode kapakcigi gevsiyor asitlerden yanma yapiyor neler cektim valla😥 zofran 8 mg doz veriyodu doktor serumla az rahatliyodum 2 saat sonra gene ayni
Midem icinde degastrol iciyodum ac karnima o yanmami hafifletiyordu.cok zor bes ayim gecti suan olmiyor sukur doguracam zaten artik😂bu ilaclari sor doktoruna uygumsa sende kullanorsin canim