Esescimm canım 5 gün hastahane de yattım ikiz gebeliğim var ciğer iğnesi falan oldum progestan endol onları kullandım progestanı hala kullanmaya devam ediyorum çok fazla ayakta kalmamaya dikkat ettim ıkınmamaya özellikle riskim hala devam ediyor ama doktorum 32 den sonra gelmek isterlerse durduramayız alırız dedi inşallah dayanırız 🥹🤲🏻14 mmden 23 mm yükseldi ne düştü ne de yükseldi böyle kaldık çok geçmiş olsun sana da 🤲🏻