limoncicegim2 bizim Meryem Ana otuyla anımız baya komik oldu 😂 ben doğuma giderken mahallede namazında niyazında sürekli kuran okuyan bi teyze vardı onun eşine verdi eşim. İkisi de 80li yaşlardaydı. Eşim anlatmış biz doğum başladı diye arayınca böyle böyle teyze duasını okusun suya koysun falan demiş. Neyse doğum oldu bitti biz eve geldik birkaç gün sonra eşime gitte otu al teyzelerden dedim. Daha sonra yine kullanırız düşüncesiyle. Amca yanlış anlamış ve eşim doğum başladı diye arayınca otu alıp toprağa gömmüş teyze öyle dua okumuş 😂😂😂 ama çok şükür çok kolay bi doğumum olmuştu tamamen niyetle, inançla alakalı olduğunu düşündüm bu olaydan sonra 🥰