Sebnem9593 Selam kızlar 10gun önce kalp atışı 147 di normaldi Simdi 8+3haftalik kalp atışı 171 çıktı doktor bisey demedi 160in altında olması gerekmiyormu?
bengilibeng Sebnem9593 200 e kadar normal. Bir rivayete göre 140 ın üzerinde olunca bebek kız oluyormuş 🙈