Betulcoban Ebrarliva hayrlısı olsun canm saglıkla kucagına al ıns 🥰benmde bır kızım var 2. Cınsıyetını ogrencez bı ıkı haftaya ıns
Ebrarliva Betulcoban Allah gönlüne göre versin canım.benim.ben çok istiordun erkek olmasini her namazda Allah’tan istiordum ama hayırlısı buymuş demek
arzumucahit69 Hayirli olsun canim rabbim saglikli bi sekilde kucagina almayi nasip etsinn bende 1 saat sonra ogrencem Insallah 🥰
Ebrarliva annesininkelegi devlette 14 haftalıkken kıza beznir dedi ama bacakalri kapalıydı 17 de tekrar %90 kız dedi bugunde.ozele.gittim bacak arasını gördük kız olduğu kesinlesti
Ebrarliva merve_bulut vala o kadar istiordum ki oğlumun olmasını kız deyince gözlerim doldu bir kızim Var bir oğlum olsun cokk istiordum🥺 ama.nasip.iste çok şükür diorum
Betulcoban Ebrarliva banada burdakı herkez kız dedi bakalım dogru cıkıcakmı bende onlar kız dedıkce içime kız doguyo sanki 😂🥰
arzumucahit69 Ebrarliva amin canim benim cok heyecanliyim ruyamda pembe balon gordum psikolojikmi bilmiyorum ama kizim olucak gibi hissediyorum 😍😍
Ebrarliva arzumucahit69 benim herşeyim erkek çıkıyordu yüzük testi çin takvimi belirtilerin herseyimmm erkekti ama kızım oluyor bende erkek hissediyordum
arzumucahit69 Ebrarliva bendede hep erkek cikti ama son gordugum ruya degistirdi hislerimii bakalim rabbim saglikli nasip etsin erkek kiz farketmez tabiki kizi olan erkek erkegi olan kiz istiyor ama rabbim en guzelini bilir😍❤️
Fatimetncr Bende tatlılara aşerme çok vardı ekşi olan herşeyden iğreniyorum herkes erkek tahmin etti Özele gittim 13+2 erkek dedi Devlete gittim 13+4 oda erkek dedi bakalım nasip artık
Ebrarliva Fatimetncr bende baklavaya aserdim tatlı sürekli yüzüm güzelleşti yüzük testi çin takvimi herşey erkekti karnım bile sivri o derece ama doktor %90 kız dedi