Gümüş kapağı kullanmadan krem sürmemen gerekiyor diye bilgi verenler olmuştu araştıranlarda.
Kremi tek başına sürmeye başladım ben , cildiye doktorum 32. Haftada gittiğimde şimdiden başla krem sürmeye dedi bende dediğini yaptım.
Kalkan emzirmeye başlayınca bir yandan emzirirken diğer taraftan sızıntıyı toplamak ve Göğüs tahriş olduğunda temas olmasın nefes alsın diyeymiş yani doğumdan önce kullanılmaz. Ben ihtiyacım olursa alıcam henüz almadım.
Göğüs pedi de yarayı tetikler diyorlar ama ben yine de aldım böyle dışarı vs çıkınca kaza ihtimaline karşı takıcam ama evde takmıcam. Dedikleri gibi krem + Pamuk bence daha çok tahriş edebilir çünkü pamuğu ıslatıp yapıştırır bilemedim