Gamzecem Haftadayim aşırı bir kanama yok fakat temizledigim zaman kan geldigini farkettim yaşayan var mı
Fik Gamzecem selam bende 12+5 haftaşığım burnumu silince kan geliyor burun iç tarafı yara oluyor sürekli çok da dokunmuyorum ama bir haftadır var
Gamzecem Fik benim yara olmamış corasprin kullanıyorum o mu yapıyor bilmiyorum dış etlerim de her fircalamamda kanıyor çünkü