Srnblog Se-de-f Bende çınarlı hastanesine başlamayı düşünüyorum geçen gün burdan sormuştum biri yeni doğum yapmıştı sezaryan normal farketmiyor 9750 dedi muayne ücretide 350 demişti
Freyan Yarin tahir beye gidicem kendisinin muayenehanesj varmis özelde ama doğumu cinarli da yaptiriyormus diye duymuştum bakalim memnun kalırsam yazarım buraya tahir beyin muayenesi 600 tlymis ama çok çok övduler
daryaost sozer1 yok muayene 600 tl aradım bende. 350 sigorta olanlari için. sadece doktor için karar alamadım hangisi iyi