Annisss yaaa bende aynı durumdayim 37 haftalık olduk tüm vücudum kaşınıyor küçük sivilceler çıkmaya başladı.gecen gece yarısi hastneye gittik serum felan verdiler öyle geçti kasintim.tahlillerde bişey çıkmadı sabah gittim doktorumda kan tahlili yaptırdı oda temiz çıktı .alerjik olabilir dedi ilac yazdı ama hiçbir faydası yok.Dun akşam yine başladı kasimaktan bıktım ılık duş aldım öyle durdu uyudum şuan yine başladı tükendim resmen aglamk istiyorum sürekli 😔