Öncelikle sigara içme alanını kısıtlandır canım.Salonsa mutfak,mutfaksa balkonda iç sadece.
Sigarayı kendine ödül olarak gör.Yemekten sonra , kahve yanında iç sadece.
Zaten az içiyorum diyip sigarayı körükleyip dibine kadar içme.Yak 2 duman çek at , giden para olsun emin ol o seni saatlerce idare edicektir.
İnce sigaraya geç , kalın sigaraya göre daha az duman daha az nikotin almış olursun.
Dışarı çıkarken yanına alma.. evde de sınırlı olsun eşin 3 tane bıraksın mesela bütün gün onunla idare et.
Düşün bak bazı insanlar 2 paket içer neden? Onların canı daha mı çok çekiyor ? Hayır bünyesini alıştırmış.. kimisi yarım paket içer kimisi 1 paket bunu kendimiz ayarlıyoruz.
Bir iki hafta 3 e düşür diceksin ki zaten bana yetiyormuş bu sonra da kendiliğinden bırakıcaksın zaten