Bahar ayları geldi benim alerjiler de tavan yaptı, kaç gündür beni mahvetti. Öksürük göz burun boğaz kaşıntısı burnumun içi yara oldu sürekli kanıyor. Normalde alerji ilacı kullanmam lazım ama doktor vermedi göz hekimi damla verdi ama onun da kullanımı kısa süre olacak. Hamileliğinde yaşayan var mı bu sıkıntıyı varsa neler yaptınız? İlaç kullandınız mı ya da doğal yöntemi var mı?