Merhaba, ben Bilkent şehir hastanesine gidiyorum Necati Hançerlioğullarına muayene oluyorum ve memnunum işinin ehli bir doktor. Diğer doktorlar yüzünüze bile bakmazken, Necati hoca çok kibar ve anlayışlı bir doktor. Bebeğimin cinsiyetini ben sormadan 13. Haftamda söyledi sağolsun. İmkanım olmasına rağmen, Doğumumu da bu hastanede yapmayı düşünüyorum özellere o kadar para bayılmaya gerek olmadığı kanaatindeyim.