glsh25
Özel hastane ücretleri artış göstermekte fakat artık devlet hastaneleri gereken özeni göstermiyor ve doğum yok diyorlar. Ben ilk öğrendiğim zamanlar devlete gittim Başakşehir de ayrıntılı ultrason yok, 2 li 3lü tarama yok,doğum yapılmıyor dedi doktor ben daha birşey sormadan. Her devlet hastanesi tabiki bşr değildir ama ben baştan etkilendim şimdi devlet düşünür müyüm bilmiyorum.🤷🏼♀️