Kızlar ilk hamılelıgımde cok cok rahat gecırdım bulantım dahi yoktu. Hamıle olduğumu hissetmıyorum bile bi kızım oldu.
Suan ıkıncıye hamıleyım ve asırı asırı kötü gecıyor tiksinmeler bulantılar koku hassasıyetı. Acaba cinsiyet farklılığından olabilirmi.