Turgutaykader çok uzun süre ona gittim ama farkettim ki hiçbir zaman eşimle ilgilenmedi hep benimle ilgilendi ki hiçbir problem görülemiyor bende sebepsiz infertilite deniliyor , ondan sonra başka gittiğim 3 doktorda eşimden sperm testi istedi direk ve morfoloji düşük çıktı, 1 yıl meryem kumbaşlı sadece bana yönelmişti, takviye edici ilaçlar yazıyordu gönderiyordu. Tavsiyem yusuf türk, şuan memnunum, verdiği ilaçlarla çok başarılı.. sonuç alıcakmışım gibi hissediyorum