NarinEmrahhh arkadaşlar bugün hastaneye gittim kanamam yok 10 haftalık gebeyim bana kesenin içerisinde kanama alanı oluştuğunu ama tam olarak neye benzediğini söylemedi Oyüzden fitil verdi Anlıyor musunuz hemen kesenin içindeki beyaz çizgi 🥹