Oykub Selamlar bende 12 haftalık hamileyim ve bebeğimin eşinin rahimi tamamen kapattığını söyledi çok riskliymis ve en ufak bir rahim acilmasinda bebeği alması gerektiğini söyledi hatta benim hayatım bile tehlikeye girermis bu durumda sağ salim dig yapabilirmiyim diye merak ediyorum çok korkuyorum😓😓😓İkinci gebeliğim ilkinide düşük yaparak kaybettim bunuda kaybedicem diye çok korkuyorum