Melis688 canım ben ilk sezeryan ımı genel anestezi ile oldum. Hiç ağrıyla fln uyanmadım. Hangi türlü olursan ol , ilk kalkışında ağrın oluyor, sadece ilk kalkışımda ağrım oldu benimde ve ağrı kesici ile geçti. Ve sonra hiç öyle öldüm bittim ağrım olmadı. Bu biraz şans işi galiba bilmiyorum ya, genel anestezi olup memnun olmayanlarda var, benim çok rahat geçti. Şimdi ikinci gebeliğim 32.haftadayım. Bu sefer epudral sezeryan istiyorum, hala tam karar veremedim. Nedense doktorlar genel anestezi tavsiye etmiyorlar artık 🤷🏻♀️ birde ben ilk günümü pek hatırlamıyorum 🤭 bu sefer kafam yerinde olsun istiyorum hatırlamak istiyorum. Hangisini seçersen seç özellikle de belden uyuşmalı da , anestezi uzmanı , doktorun ve ekibi çoook önemli,iyice araştır hepsini