Esram_lina Kızlar merhaba çok savma gelebilir size ama ben hiç anlamıyorum böyle şeylerden rahmin çocuğa hazırlanmış ne demek oluyor 😅
Stardust Esram_lina Canım yani rahim duvarın bebek oluşursa eğer onu tutabilecek duruma gelmiş. Ben 3ay klomen tedavisi gördüm. İlkinde rahmin hazır değil dedi ve olmadı da. 3.ay rahim duvarın şu an hazır yumurtanda hazır umutluyum dedi ve tuttu 🥰
aylince23 Yani adetin yeni bitmiş, endometrium uygun kalınlığa ulaşmış, yeni bir ay yeni bir başlangıç bebek düşünenler için. Bu demek diye anladım ben 😂
Esram_lina Stardust ben de 1 sene yasmin kullandım bıraktım 3 ay olmadı bu dördüncü ayım işte rahmin çocuğa hazırlanmış dendi bu aydan umutlanmalı mıyım yani ❤️
Merist Stardust birşey sorabilir miyim size Geçen ay bende adet gecikmesiyle doktora gittiğimde rahim kalınlaşmış gebelik olabilir dedi ama sonra beta 0 çıktı bu ay için rahimde olumlu bir durum mu kalınlaşması