OznurD
OznurD evet 36 dan sonra sabah 7 de giderseniz randevu alırsınız dediler bana.
Simdi sezaryen olacaksan tabi ki muayeneli olmalısın. Normalde de zaten aniden olan birsey olduğu için hayir seni alamıyoruz diye birsey söz konusu olamaz. Biraz mantıklı düşünelim. Ama tabi ki onceden takipli olursan hastane de hamileliginle ilgili bilgilerin olur doğumun cok daha rahat olur. Hic bir hastane almıyorum diyemez rahat olabilirsiniz.