1baharrr Anneler 30 haftaligim zibin veya atlet alirken yeni dogan mi aldiniz yoksa aylik mi ? Kararsizim cok bende alicam ama
Tugcekivrak 1baharrr ben bir kaç tane yenidoğan aldım gerisini 3-6 ay aldım çabuk büyüyor dediler ve göbek bağından dolayı sıkmaması lazımmış büyük aldım 🌸
Minigim38 1baharrr benim bebeğim en son kontrolde şehir hastanesinde yaptırdım 45 cm demislerdi bebeğim doğdu 50 cm. 0-3 almıştım ama 3-6 aylik da tam oluyordu çoğunluğu 3 aylik aldim