Kızlar selam, devlette 16 haftalıkken muayenede doktor kız demişti daha sonra 21 haftalıkken detaylıya girdim özelde ve bebeğimizin erkek olduğunu öğrendik yani 2 gün önce. Tabi 5 haftadır psikoljim kıza alıştığı için biraz zorlandım ama şimdi de erkekler yaramaz olur düşüncesini atamıyorum kafamdan, oğlu olanlar beni rahatlatsın diye yazıyorum 😬