SKayaa Arkadaşlar 14 haftaya girdim belim değil bildiğiniz kuyruk sokumum ağrıyor ve batıyor bu normalmi sizce otururken ve kalkarken canım yanıyor resmen gebelikle alakalı mı yoksa belimde bir sorun mu var anlamadım aranızda yaşayan varmı bu sorunu
Aycicegim6442 SKayaa halk dilinde kengi diyorlar cnm.magnezyum iste doktorundan yoksa gecmiyor bende yasadim