Merhaba ben hastanede yatıyorum yüksek tansiyon sebebiyle günde 3 4 kere nst çekiyorlar bebek hareketlenmiyor tatlı da yiyorum ama uyanmiyor bir türlü daha farklı bir önerisi olan olur mu sürekli nst ye bağlı kalmaktan kuscam artık 32+5 haftaligim lütfen yardımcı olun