iremugurluoglu 7+3 deyiz 🫶 bugün doktor kontrolüne gidip bebişimizin kalp atışını dinledik. Fakat doktor 1 cm lik kanama gördüğünü söyledi ve fitil ilaç verdi. Cok streslenmeye başladım başına gelen varmı neler yaşadınız? Bişey olurmu ? Neler yapmalıyım ?
Sevilayms iremugurluoglu O haftalarda regl kanaması gibi kanamam olmustu kese etrafında buyuk kanama alanları vardı. Progestan fitil kullandım sabah aksam Cok sukur gectı, cogu kısı yasıyor korkma Yat dinlen agır kaldırma
Ayseygz iremugurluoglu bende de geçen hafta söyledi hatta baya korkuttu doktor beni benim kanama alanı daha fazlaydı ama bugün gittim küçülmüş bitmişti bende fitil kullandım ve uzandım
iremugurluoglu Benim de içerden tek kanama olmuş hani ben farketmemiştim kontrolde öğrendik 🥺 banada progrsteran verdi Sevilayms
Sevilayms iremugurluoglu Korkma canım cogu kısının basına geliyo istirahat et doktorunu dınle ılac konsunda bırakma progestanı Moral onemlı , dınlen guzelce ınsallah gececektır
eserdem Benimde süreçte kanamam olmuştu. Doktor zamanla vücut atacak dedi, progestan hap kullandık bir süre. Moralini bozma içini ferah tut. İnsan kafaya ister istemez çok takıyor ama her şey güzel olacak allahın izni ile 😇