Dnzglsm_123 S28- 7 de başladı 10 da azalmaya başladı. 12 haftalık olacağım yarın yok gibi neredeyse. Kusmdm zaten hiç. Hep bulantı vardı bende iştahsızlık oluyordu. Aç kaldıkça daha çok bulanıyordu midem
S28- BenimKucukYazCicegim 12+2’yim hala devam etmekte. 6.haftada başladı. Bitmeyecekmiş gibi geliyor. Çok halsizim
S28- Daba benim çok sıkıntılı geçiyor. Umarım geride kalan haftaları da sıkıntısız geçirirsiniz, nazar değmesin
S28- Dnzglsm_123 nazar değmesin çok kısa sürmüş gerçekten. Benim 6 haftada başladı hala devam ediyor. Hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor. Bir de reflü çıktı.
Dnzglsm_123 S28- evet çok şükür çok zorlanmadı beni yine de süreç zordu. İnşallah sizn de geçer bir an önce
Mucize_mom2 7 de başladı 15+2 hala devam ediyor ama hiç kusmadım koku hassasiyeti ve öğürme olarak devam ediyor