bademli_puding
Ben daha 14 yaşindayken goğsumden findik buyuklugunde bisey hiss etmisdim. Köyde yaşiyoruz.Annemlere soylemeye utanmisdim,yag bezi falan zamanla geçer diye dusunmusdum.16 yasindayim.Banyodan cevizin bölünmüş yarisi buyuklugunde oldugunu fark etdim.zamanla buyumus.Anneme soyledim korka korka.Annem de korkdu,annem agliyor.Ne bilelim hastalik geliyor insanin aklina ilk.Neyse doktora gitdik.Fibroma mastopatiya oldugunu gecikdirdigimiz icin buyudu diye ilacla gecemiycegini kucuk ameliyyat islemiyle gotureceklerini soylediler.Oyle kurtuldum.benim elime gelmesede hiss etdigim kitleden ilave 2 dane minik daha varmis onlarida ameliyyat sirasinada aldilar.1 den fazla oldugu icin sonradan da ola bilir dediler.Ama cok sukur bir daha olmadi.aradan 6 yil geçdi.sizin kizinizda daha farkli bisey ola bilir,erken oldugu icin tedaviyle gece bilir,ben geciktirmisdim.Ama buna ragmen kotu huylu diyiller,korkmayin.