melikessuuu 33+5 olduk bu haftaya yakın veya bu haftada olanlar neler yaptınız hastane çantanız hazır mı? Ben her şeyi aldım sadece yıkaması ve çantaya yerleştirmesi kaldı. Birkaç eksiğim vardı onları da bugün sipariş ettim siz ne durumdasınız🫶🏻
Duygu_0147 melikessuuu son 10 günümüz kaldı Allah’ın izniyle 🤲🏻ben hastane çantamı 30 hastalıktan yıkadım ütüledim canım ne. Olur ne olmaz diye geç bile kalmışsın bence bu benim 2 ci doğumum olcak kızım erken gelmıstı ıyıkıde önce hazırlamışım diye düşündüm sende hazır et bence
Semaozcelik16 Benim ilk bebeğim erken doğduğu için 30. Haftada hazırlamıştım tedbir amaçlı bu arada bizimde şafak 44🤲
melikessuuu Duygu_0147 evet canımbugün hepsini yıkayıp yarın yerleştirilen inşallah geç kaldım biliyorum 😅