Bet1 Cayvarmiya ben 2 ay 25 günlükken yaptırdım ve iyiki yaptirmisim diyorum. Bezin içinde anlamıyor bile çocuk. Şu an 4.5 yaşında asla tutamazdik imkansız diyoruz eşimle. Şimdi tekrar hamileyim erkek diye tahmin ediliyor cinsiyet 2 aylık olunca gene sünnet ettiririm. 6 aylık olmadan yapılmalı emekleye dönmeye çok başlamadan hatta
Cayvarmiya 3MelekAnnesiiii Yazmelegi_ Kubrabsyg45 Aynenkanka -_Esra_- Zeliha76 Gln0110 2bebegim Elifkskl 1anne2bebek__ Hanımlar vallahi çok sağ olun çok teşekkür ederim aklımda soru işaretleri vardı sayenizde giderdim eksik olmayın 💓
1anne2bebek__ Cayvarmiya kaçıncı haftadasın kuzum. Ben 26. Haftadayım ama sünneti şimdiden düşünüyorum rabbim o günleri sağlıkla hepimize yaşatsın inşallah 🤲🤍
Zeliha76 Cayvarmiya ne kadar erken yapılırsa bence o kadar iyileşme süreci çabuk oluyo özellikle bezdeyken
Aynenkanka Cayvarmiya araştıralım bakalım istanbulda olan varsa hatta haberleşelim burdan memnun kalan annelerle
Gamzesiratas Cayvarmiya 1 yaşında özelde yaptırdım ve İyileşmesi 2 gün bile sürmedi 7 gün sonra da yıkadık tamamen iyileşmişti erken sünnet tavsiyemdir
Gamzesiratas 1anne2bebek__ bize 1 hafta dediler sonrasında sıcak suyun içine oturtup bi kaç dakika bekleyin masaj yapın orasına dediler
1anne2bebek__ Cayvarmiya yaaaa maşallah hadi bir avazda su gibi gelsin inşallah nasıl doğurdum ben öyle bir anda yaaa diye şaşkınlıkla izle 🤣 darısı da bize inşallah
1anne2bebek__ Cayvarmiya benim ikinci. Sanırım bu gebelik ikizdi. Kesenin biri kayboldu sonra kanama yaptı şu an tek gebelik
tuba_4 Cayvarmiya Cayvarmiya Bizde Allah nasip ederse hastaneden çıkmadan yaptırcaz bir ayı geçince anestezi gerekiyor dedi doktor onu verdirmek istemiyorum
AtlaSeda Benim oğlumda şuan 22 günlük 1 aylık kontrolünde doktora yine soracağım herhangi bi sıkıntı olmazsa 40 I çıkınca yaptıracağız bizde ürologa yaptıracağım bende dönmeye başlamadan iyileşsin çocuğa büyük yaşta o psikolojiyi yüklemeyi istemiyorum
Cayvarmiya AtlaSeda teşekkür ederim bende aynı düşüncedeyim, ama fikrimi belirteyim cerraha yaptırman daha doğru olur canım benim