Nasılsınız kızlar size bi sorum olacak
Ben yarım rahimliyim sadece sol taraf sol yumurtalık var aşılama için gün bekliyordum ama adetim gecikince beta için kan verdim sonuç 1142 çıktı son adet başlangıcım 19 Ocak ama ben hala inanamıyorum korkuyorum sonuç normal mi ne zaman hastaneye gitmeliyim başına böyle birşey gelen var mı ?