Gamzer Deletedmom_1003 Bana normal geldi canım. Maşallah iri gözlü ondan sana öyle gelmiş olabilir. Göz muayenesine gotur istersen bi için rahat eder en azından.
Tuvvba96 Deletedmom_1003 Maşallah😍🧿bence hiçbir sorun yok göz yapısıyla alâkalı ancak içiniz rahat etsin isterseniz yine de doktora görünebilirsiniz 😇🙏
Tiiffany Deletedmom_1003 Haha ördek surat 😀 Yok cnm bence normal O aylarda benım oglanda bu sekilde yapardı gözlerini cok komik duruyor 😂 21 aylık sımdı gayet iyi Bence sizinde normal geldi bana
Deletedmom_1003 Gamzer ya 3 aylıkken götürdüm doktor çok güzel bir sıkıntı yok dedi fakat geçen sağlık ocağına götürdüm ebe tüm dengemi alt üst etti kayma var sanki gözünde dedi en iyi doktora götürmek için gün aldım onu bekliyorum
Gamzer Deletedmom_1003 Valla fotoğrafta gayet normal çıkmış kuzucuk. Ama tabi muayenesini olsun canım 🧡