OnurMelikeYal Arkadaşlar ben de sizlerle Doğum hikayemi paylaşmak istedim 😇 28 ekim pzar günü içimde bir his sanki Doğum yapıcam evi temizleyim, kendimi temizleyim düşüncesiyle tüm gün dolaştım. (Kendimi temizledim fakat evi temizleyemedim🙈) Nişan denilen şey o mu değil mi hala çözememekle birlikte çamaşırımda yumurta akı kıvamında renksiz bi sıvı gördüm. Ama çok yoğun kıvamlı. Nette araştırmıştım daha önce, hafif renkli oluyormuş galiba nişan. Benm ki renkli değildi ama çok korkmuştum. Çünkü erkendi daha 36+3 tük. (Hatta korkudan oturduğum yerde uyumuşum eşim hala dalga geçer Benimle 😊 millet korkudan uyuyamaz sen oturduğun yerde mışıl mışıl uyudun die😇). O gece karnım-midem arasında değişik bir ağrı ile uyandım ama acıdan-agrıdan kıvranıyorum ağlıyorum flan.. yediğim bsey dokundu herhalde die düşünüyorum tabi Doğum değildir diyorum hala 😇. 29 ekim sabah 08:30da altımda bi ıslaklık ile uyandım. Hemen banyoya fırladım. Suyum patlamış durduramıyrdum. Hemen eşime doktorumu arattım ben de duşa girdim. Çantalarımız flan hazırdı Allah’tan. Doktor Doğum başlamış deyince hemen hastaneye gittik. 3 cm açılma ile benim yatışımı yaptılar. Ama hastaneye gidene kadr bende ağrıya dair hiç bsey yok. Bu arada doğumu beklemiyoruzya aileden kimse de Yok yanımda🤦🏻♀️ Annem de kayınvalidem de farklı şehirlerde oturuyorlar. Hemen onları aradım Doğuma gidiyorum gelin die. (Tabi onlar gelmeden ben doğurdum🙈). Odama yattım ve ağrılarım başladı. Üzerine bir de suni sancı bağladılar 🤦🏻♀️ Ölüyorum sandım 😔 Allah kimseyi o Darda koymasın🙏Sabah Saat 10da hastaneye yattım. 12de suni sancı bağladılar. ve öğlen 14:04de kızımı kucağıma aldım. 😍🙏😇😇 çok güzel, çok sancılı, çok stresli, çok çok çok.... herşeyini o anda yaşıyorsunuz. Değişik bi durum. Allahım evlat sahibi olmak isteyen herkeslere nasip etsin inş🙏🙏 buraya Doğum hikayemi yazmak için sabırsızlanıyordum çok şükür bana da nasip oldu 🙏😇 ne kadr çok maceralı bi Doğum hikayem olmasada 🙈 paylaşmak istedim.
Aysehatun OnurMelikeYal maşallah Rabbim saglikla huzurla buyutmesi nasip etsin insallah darisi basima 😇