Melikenin_annesiii Kızlar kedimin eve işeme sorunu vardi kisirlastirdik kurtulduk çok şükür😄 Ama şuan eskidi gibi hareketli değil cinsinden dolayı zaten sismandi iyice şişmanladi sürekli mama yemeye başladı ayı yogi diyorum artık 😄 çalıştığım için hareketsiz kalmasın diye arkadaş aldım yanına iyi anlaştılar ama genede eskisi gibi asiri hareketli değil ya uyuyor ya mama yiyor arada bir 5 dk diğer kediyle oynuyor sizin kedinizde ne gibi değişiklik oldu normal mi acaba bilemedim ya 😐
Ozge-Ka Melikenin_annesiii kısır kedi maması verin eğer yemiyorsa da öğünler halinde mamayı verirseniz fazla yemesinin önüne geçersiniz😊 genelde kısırlaştırdıktan sonra kilo alıyor kediler.
Aecer Melikenin_annesiii benim kedim de kısırlaştırdıktan sonra sakinledi biraz ama aşırı değil. Ben de arkadaş sahiplendim ona, ana gibi davranıyor miniğe haha onunla deli gibi koşup oynuyorlar çok mutlu oluyorum darısı başınıza :) ama kesinlikle kilo takibi yapıp belirli oranda mama verin, ilerde kilosundan daha büyük sorunlar yaşayabilirsiniz.
esmerella37 Melikenin_annesiii kısırlastırılmıs kediler agresiff olurrr evet eskisi gbi olmazlar malesef
Esved Benimki aynı kudurukluğuyla devam ediyor, veteriner bize kısır mama önermişti ama benim kedi pek beğenmedi eski mamadan devam ediyoruz🤣😀 bazen diyorum kısırlaştırması olmadı mı diye çünkü hiçbir şey değişmedi 🥲🥲
Melikenin_annesiii Esved ahaha kız deme öyle sjsjd ben kurtuldum eve misafir alamicak dereceye gelmiştim artık 😄😄
Melikenin_annesiii esmerella37 agresif değil aslında daha yumuşak kanlı bisey oldu bu sadece hareketsiz 😄
Edafmo Melikenin_annesiii mamasını ölçülü verin canım. Veterinerle görüşün kilosuna ve cinsine göre bir ölçü belirleniyor ona göre de diyet mamalardan öneri alırsınız veterinerden. Kilo çok zararlı kedilerde mutlaka komtrol altına alınması lazım
cokcahilsinkeskesovsem Melikenin_annesiii benim de bir kedim kısır 8 yaşında hala 3600ü geçmedi kilosu. Royal canin kısır mama yiyor otomatik mama kabımız var ölçülü ve zamanında yiyor kedi otlu oyuncaklarla oynatın koşsun enerjisini atsın. Mamayı sevemzse ilk zamanlarda önceki mamasıyla karıştırarak verebilirsiz ben öyle geçiş yaptım mamalar arasında
Liliales Kelebek1 çok normal kısırlaştırılmış kedi maması kullanırsanız kilo almasının önüne geçebilirsiniz