Kubragezgic 30+5 günlük olduk. Ve özel bölgemde şiddetli ağrı var. Normal mi sizce bu? Daha önce de ağrı oluyordu ama bu kadar şiddetli degil. Neyden olur neden olur bilgisi olan? Yardim kızlar lütfen
Pirayeee Kubragezgic bebek aşağıda olabilir. Ben aynı durumu yaşıyorum. Yataktan kalkarken ve yatarken özellkle çok ağrı oluyor... doktorum bana mecbur kalmadkça kalkma dedi. Sende bi görün istersen
Kubragezgic Pirayeee bende aynen öyleyim işte. bazen yürüyemiyorum bile. 😕 dediginiz gibi doktorumla görüşmem lazim sanirim