Arkadaşlar ben tüp bebek ile hamıle kaldım ve yarın 12 hafta oluyor doktor bu hafta da ilaçların,hormonların keseceğini belirtti ama insan yine de korkuyo bi şey olur mu diye sizler ne zaman bıraktınız ? Yada bıraktığınız da bir sıkıntı yaşadınız mı ?açıkcası biraz korkuyorum tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻