Merhaba hanımlar,22 haftalık gebeyim eşim doğum günü hediyesi olarak yıllık termal havuz+fitness üyeliği yapmış . Havuza girmenin iyi olduğunu biliyorum ama termal olması kafami karıştırıyor (Su sıcaklığı 33 dereceymis ) . Termal havuza girmem sakıncalı mı bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilirse sevinirim 🙏