Yaprak1984
Merhaba guzel anneler, bir konuda fikrinizi merak ediyorum.
11+5 haftalikken ikili test yaptirdim ve testi yapan perinatolog bebegimin erkek oldugunu soyledi.
Bugun15+4 haftalik bebegim ve kadin dogum uzmani doktor bugun bebegimin kiz olabilecegini soyledi. Emin olmadigini cunku bebegin uygun pozisyonda olmadigini ve fakat dis genital organini kiza benzettigini soyledi.
Kiz ya da erkek hic fark etmez, saglikla dogsun yeter.
Fakat cok merak ediyorum, aranizda boyle bir durum yasayan var mi, hangisine inanmaliyim?