Hyildiz1 Kızlar bugün kontrolüm vardı tansiyonum 16.9 çıktı yatış yapıldı bi süre yatıcam bu durumu yaşayan var mı aranızda
Mebrure Hyildiz1 benimde son haftalarda yüksek çıkıyordu 38+1de su azalması nedeni ile suni ile dogum yaptım kontrol altında olmanız çok iyi sağlıkla bebisinize kavuşun inşallah ❤