mrvkr53
Ben Ağustos ayında tedaviye başladım. Klomen+Ovıtrelle çatlatma iğnesi kullandım her ay
Kasım ayında doktorum rahim filmi istedi çektirdim çok şükür bşr sorun çıkmadı herşey normaldi. Tedaviye devam ettim çok şükür geçen hafta hamile olduğumu öğrendim. Rabbim isteyen herkese tattırsın bu duyguyu inşallah 🤲🏻 🌸