sema_nur68 Arkadaşlar merhaba. Ben ilk femara kullandığım ay şükür hamile kaldım. 1 kutu almıştım. 5 gün kullandım sadece kalanı duruyor. Devlet karşılamadığı için ücreti biraz fazla biliyorum. O sebeple ihtiyacı olan varsa kalanı ücretsiz gönderebilirim.
sema_nur68 Esliasu 20tane var içinde. Yarın fırsat bulursam gönderirim. Çalışıyorum çünkü. Sadece kargo ücreti size ait