Kızlar asgari zamlardan dolayı işten gönderildim tazminatımı da aldım şuan ev hanımıyım ben doğum ve süt parası alabiliyor muyum, cuma günü oturduğum ilçenin belediyesi aradı ne alaka dedim önce hoşgeldin bebek çantası mı ne göndereceklermiş bende istemedim zaten her şeyi var hamdolsun ne lazımsa aldık o çantayı almak ne bileyim açgözlülük olurdu ihtiyacı olana verin dedim ama hiç süt parasını vs sormak aklıma gelmedi sizlere sorayım dedim 🥹