Ege4535 Bugün gün aldım arkadaşlar isteğe bağlı sezeyen olucam 38. Haftayaduım bugün 3900 bebeğin kılosu doktor normal doguramazsın dıyemem ama biraz zorlanırsın sona beklersen 4ü baya geçecek gibi dedi ondan gün aldım sizde durum nedir ?
umena Ege4535 ya böyle diyorlar sonra çocuk bi doğuyor 3.300 3.5 o yüzden ne diyim bence normal doğurun ya
Ege4535 umena haklısınız genelde öyle dıyorlar ama kafasıda büyük biraz zorlamanilirsin ama normal doguramazsın diyemem dedi