bohemianmom Kızlar bebeğim 1,5 aylık doğumdan itibaren emzik kullanıyordu şuan çok zor istemiyor resmen memem yara oldu geceleri memesiz uyumuyor. Emziği almıyor tükürüyor. Ne yapabilirim? Bal, pekmez gibi şeylere batırsam zararı olur mu?
Bettuss_123 bohemianmom asla böyle bir şey yapmayın. Anne sütü hariç bir şey vermeyin eskiler yapıyor bir şey olmuyor diye düşünmeyin. Eğer o emziği tutmuyorsa tuttuğu bir emzik mutlaka olacaktır o emziği bulmaya çalışın
Nazlimom bohemianmom bal zehirliyor 1 yaşından sonra veriliyor sizinki daha 1 aylık emziğini değiştirin biz bibs kauçuk kullanıyoruz sütünüze batırıp verin daha faydalı
Aysenrr20 bohemianmom benim kızımda aynıydı bala batırdım alerji oldu. Ec yapımı reçeli sulandırıyprdym ya da sütüme batırıp veriyordum. Şükür öyle öyle alıştı
annesininkelegi bohemianmom bal kesinlikle yasak 1 yaşa kadar denemeyin. Emzik almazsa meme ucu şeffaf aparatlar var yara olmaması için arada onlarla emzirebilirsiniz. Her emzirme öncesi sonrası sade su ile yıkayın gögsünüzü
bohemianmom Nazlimom Bibs verdim ama almadı OiOi ve Avent Stoohie kullanıyorduk onları da almıyor artık 😞
bohemianmom Sahnedekimadam Bugün onu alacak eşim bir de o kaldı denemediğimiz. oioi’yi çok sevmişti aslında ama niye vazgeçti anlamadım 😞
bohemianmom annesininkelegi Su ile yıkıyorum ama göğüs ucu da alsam bebeğim üstümde uyuyor Allah korusun derin uyurum birşey olur diye korkuyorum. Yani memeyi emzik olarak kullanmayı bırakması lazım.
beyzzsenturkk bohemianmom benim kızım 41 günlük ben hiç emziğe alıştıramadım hiç tutmadı ne verdiysem öğürerek ağzından atıyor bana da suna buna sok ver denildi ama veremem sütümğ damlattım emziğe yine kabul etmedi kimi cocuk tutmayınca tutmuyor
Meryemiss bohemianmom sakın zorlamayın bazı çocuklar almayınca almıyor ben ilk kızımda zorladım çok fazla sonra meme reddi yapmaya başladı birde onunla uğraştım aylarca göğüslerim mahvoldu çatladı kanadı sütümün kalitesi düştü zorla memeye döndürdüm artık doktorumuz sütün kesilecek iyice kalitesizleşti diyince bende onunla dahada savaştım zorla 2 ayda döndürdüm ama çektiğimi bir allah bir ben bilirim şimdi 2. Kızım olucak allahın izniyle bunda aynı hatayı yapmam
Deletedmom_106 bohemianmom bibs kauçuk al anında tutar/ . Ama hem pahalı hemde damak yapısını bozuyo ben verdim pişmanım bırakmıyo şimdide
bohemianmom Deletedmom_106 Bibs var ama almadı maalesef bütün emzikler var şuan bizde Bibs, Frigg, OiOi, Avent Stoohie, Tomme Tippe en son bu hafta Avent Ultra Air aldık onu tutuyor bir tek 😂
usenmedimyaptimbirvelet bohemianmom benimde tek aventin ultra air vardı tutmuyor asla midesi bulanıyor ağzına verdiğimiz an 😵💫
bohemianmom usenmedimyaptimbirvelet Anne sütü damlatıp veriyorum ben istemezse de çok zorlamıyorum zorlayınca kusuyorlar 😞
bohemianmom Deletedmom_106 Maalesef sadece OiOi ve Stoohie’yi almıştı onları da bırakmıştı şimdi ultra air dışında diğerlerini de kullanmıyor. Bebeğimin dünyada 42. Günü heralde alır ilerleyen aylarda diğerlerini de. 😂Daha 5 ayı var 😂
Deletedmom_106 bohemianmom inşallah tutar canım benimki 10 günlükken tuttu . Zor oldu ama pes etmedim şmdi 22 aylık bıraktıramıyorum