Papatyakokulukiz Doktor tetonuzun 2. Dozunu vurulmalisin dedi. Geçenlerde de aile hekimim diğer doktor gerek yok demişti. Şimdi de vurulsun diyor . Cok kötü oluyor kolumu kaldıracak halim olmuyor . Ne yapmalıyım?
selinsmother Papatyakokulukiz benim 2nci acımamıştı . Etkisi olması için 2 tane vurulmak gerekiyor diye biliyorum
FatmaAselinAnnesi_60 Papatyakokulukiz bnde 2.yi vurulacaktım deprem den dolayı kaldırılmış ne zaman yenisi gelir bilmiyorlar
selinsmother Papatyakokulukiz doğum yapıcaz buna dayanmalıyım diye düşün 😂 bende iğneden kan vermekten felan nefret ediyorum da işte mecbur